Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Planificare activitati

Activitatile proiectului


Activitatea 1. Planificarea etapelor de realizare a studiului si stabilirea cadrului de colaborare cu universitatile

1.1 Constituirea, organizarea si definirea modului de functionare a echipei de management si a echipei de implementare
1.2 Elaborarea documentelor cheie cu privire la obiective si proiectarea studiului
1.3 Elaborarea cadrului general de colaborare cu universitatile si stabilirea grupului de universitati pilot
1.4 Consolidarea bazei financiare si administrative a proiectului
1.5  Actualizarea metodologiei de aplicare in vederea reluarii studiului si stabilirea grupului de universitati participante

Activitatea 2. Dezvoltarea chestionarului la nivel national si particularizarea acestuia pentru anumite domenii de studiu de interes si/sau cerintele specifice de la nivel institutional

2.1 Elaborarea chestionarului de baza
2.2 Cooperarea cu institutiile de invatamant superior pentru formularea de intrebari specifice de la nivel institutional
2.3 Cooperarea cu experti din domeniile de studiu si ariile ocupationale selectate pentru formularea de intrebari specifice (exp. IT sau business)
2.4 Organizarea unui seminar in vederea finalizarii (dezvoltarii) chestionarului, avand drept scop obtinerea versiunii finale a chestionarului.
2.5 Particularizarea chestionarului la nivel institutional, cu asistenta de specialitate de la nivel national
2.6 Actualizarea chestionarului pentru reluarea studiului pe noi promotii de absolventi

Activitatea 3. Consolidarea si validarea, la nivel institutional, a bazei de date privind absolventii

3.1 Stabilirea cadrului general, la nivel national, privind actiunile necesare in vederea consolidarii si validarii bazei de date de la nivel institutional privind absolventii
3.2 Realizarea actiunilor necesare la nivel institutional pentru consolidarea si validarea initiala a bazei de date privind absolventii, cu asistenta de specialitate de la nivel national

Activitatea 4. Aplicarea chestionarelor la nivel institutional

4.1 Stabilirea cadrului general privind cerintele si resurselor necesare aplicarii chestionarelor
4.2 Realizarea, la nivel national, a bazei de date si a aplicatiei specifice pentru gestionarea chestionarelor, a manualului de utilizare si a versiunilor chestionarului (format electronic si tiparit)
4.3 Particularizarea, la nivel institutional, a bazei de date pentru gestionarea chestionarelor, a aplicatiei si a versiunilor chestionarului (format electronic si tiparit) pentru fiecare institutie de invatamant superior participanta la studiu
4.4 Organizarea unui seminar de pregatire a etapei de aplicare efectiva a chestionarelor la nivel institutional si de prezentare si utilizare a instrumentelor aplicatiei specifice
4.5 Aplicarea efectiva a chestionarelor in etapele stabilite de cadrul general si implicit validarea bazelor de date de la nivel institutional privind absolventii
4.6 Incarcarea si consolidarea primara a bazei de date de gestiune a chestionarelor, de la nivel institutional (inclusiv cele transmise prin e-mail/posta normala)
4.7 Prelucrarea bazei de date la nivel institutional in vederea pregatirii etapei de analiza a rezultatelor chestionarelor (verificarea, controlul si validarea datelor)

Activitatea 5: Centralizarea bazei de date de la nivel national
5.1 Centralizarea rezultatelor la nivel national
5.2 Prelucrarea bazei de date la nivel national in vederea pregatirii etapei de analiza a rezultatelor chestionarelor (verificarea, controlul si validarea datelor)
5.3 Elaborarea cadrului general de analiza a rezultatelor cercetarii (tipuri de rapoarte si statistici)
5.4 Organizarea unui seminar national de finalizare a cadrului general de analiza si pregatirea analizelor de la nivel institutional
5.5 Actualizarea cadrului general de analiza a rezultatelor cercetarii (tipuri de rapoarte si statistici)

Activitatea 6: Analiza rezultatelor, elaborarea raportului final şi diseminarea rezultatelor
6.1 Realizarea analizei multivariate a rezultatelor
6.2 Analiza rezultatelor primare (preliminare) si elaborarea raportului preliminar
6.3 Organizarea unui seminar in vederea prezentarii si discutarii raportului preliminar si formularea concluziilor (propunerilor) finale ale studiului
6.4 Elaborarea raportului final si diseminarea rezultatelor finale

Activitate permanenta 7. Management
7.1 Planificarea detaliata a activitatilor, coordonarea si monitorizarea acestora
7.2 Organizarea evenimentelor
7.3 Elaborarea rapoartelor catre autoritatea de finantare
7.4 Asigurarea managementului financiar-contabil al proiectului
7.5 Asigurarea suportului administrativ pentru derularea proiectului
7.6 Managementul eficient al echipei de implementare
7.7 Coordonarea activitatilor de promovare

Activitate permanenta 8. Comunicare
8.1 Constructia identitatii vizuale a proiectului si dezvoltarea strategiei de comunicare
8.2 Realizarea activitatilor de informare, comunicare si promovare a proiectului si a rezultatelor acestuia decidentilor, comunitatii academice si societatii civile

Calendar evenimente

martie 2024
LMaMiJVSD
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Inscriere newsletter